06.04.2022

Elektronické daňové přiznání do 2. 5. 2022

V letošním roce termín pro podání elektronického přiznání připadá na pondělí 2. 5. 2022. To platí pro ty daňové subjekty, které mají zřízenou datovou schránku. Neplatí tedy pro ty, kteří podávají daňové přiznání v listinné podobě. K tomuto datu je splatná i výsledná daň. Termín pro podání přehledů na zdravotní pojišťovnu a příslušnou okresní správu sociálního zabezpečení je pak 1. 6. 2022.

Myš

Někteří poplatníci mají povinnost podávat přiznání pouze elektroniky. Týká se to těch daňových subjektů, kteří mají datovou schránku zřízenou na základě zákona, typicky tedy firem nebo vybraných profesí (advokáti, daňoví poradci, insolvenční správci, statutární auditoři, znalci a soudní překladatelé a tlumočníci). Ostatní poplatníci, kteří mají zřízenou datovou schránku, si mohou elektronickou formu zvolit.
Daňový řád jako elektronické podání uznává podání podepsané zaručeným elektronickým podpisem, zaručenou identitou, datovou schránkou nebo daňovou informační schránkou. Daňový řád uznává také podání bez ověření za podmínky, že do 5 dnů bude správci daně doručeno vlastnoručně podepsané potvrzení. 
 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.