Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací
Souhlasím

Omezení přístupu klientů na pobočky

Omezení přístupu klientů na pobočky

V souvislosti s aktuální situací a pandemií nemoci COVID-19 se naše společnost s účinností od zítřejšího dne rozhodla přijmout několik bezpečnostních opatření, kterými chceme chránit sebe i Vás. Věnujte prosím pozornost několika krátkým instrukcím níže.

S účinností od zítřejšího dne a v souvislosti s Vládou ČR zakázaném „prodeji služeb v provozovnách“ není možný vstup našich klientů do našich provozoven. Z toho důvodu jsme nuceni upravit způsob předávání Vašich dokumentů a podkladů následujícím způsobem.

Zlínská pobočka: V případě zlínské pobočky bude předání realizováno buďto prostřednictvím služeb České pošty, (či alternativních zásilkových společností), emailu nebo vhozením dokumentů do poštovní schránky na budově. V případě objemnějších podkladů prosím v době mezi 8:00 a 12:00 zazvoňte na zvonek a pověřený zaměstnanec Vás bude dále instruovat o způsobu předání dokladů. Mimo dobu mezi 8:00 a 12:00 bude možnost předávat fyzické podklady omezena pouze na poštovní schránku, jejíž kapacita však není bohužel neomezená. Prosíme tudíž o maximální využívání zmíněného časového intervalu či emailu.

Vsetínská pobočka: V případě vsetínské pobočky bude předání realizováno buďto prostřednictvím služeb České pošty (či alternativních zásilkových společností), emailu nebo vhozením dokumentů do poštovní schránky na budově. V případě objemnějších podkladů prosím v době mezi 8:00 a 12:00 volejte Ing. Martina Janoše na telefonním čísle 601 370 624 a pan Janoš Vás bude dále instruovat o způsobu předání dokladů. Mimo dobu mezi 8:00 a 12:00 bude možnost předávat fyzické podklady omezena pouze na poštovní schránku, jejíž kapacita však není bohužel neomezená. Prosíme tudíž o maximální využívání zmíněného časového intervalu či emailu.

S účinností od zítřejšího dne je taktéž možné poskytovat konzultace pouze prostřednictvím telefonu a emailu. 

Nyní to nejdůležitější. Všechna přijatá opatření jsou pouze preventivního charakteru a mají sloužit pouze jako ochrana Vás i nás a zprostředkovaně taktéž Vašich a našich starších rodinných příslušníků v momentě, kdy Vláda ČR tristně selhává v zajištění ochranných pomůcek pro lékaře i všechny ostatní obyvatele ČR.

Pevně věříme, že implementaci opatření a jejich potřebu pochopíte jako ochranu především Vás a Vašich společností, případně svých blízkých a případný snížených komfort budete brát jako minimální daň za bezpečí Vás, Vašich společností a Vašich blízkých.

15. Březen, 2020

Další novinky

01. Duben, 2020

Aktualizace informací souvisejících s nákazou COVID-19 a podnikáním II

Ošetřovné pro OSVČ  O ošetřovné mohou nově žádat také OSVČ a to od 1. dubna přes živnostenské úřady. Na péči o dítě či...

Detail novinky
26. Březen, 2020

Aktualizace informací souvisejících s nákazou COVID-19 a podnikáním

Zákon upravující veřejné zdravotní pojištění Senát schválil úlevy v oblasti zdravotního pojištění. Přehled pro zdravotní pojišťovnu za...

Detail novinky