Co je pasivní příjem

Myš

Většina lidí je v zaměstnaneckém poměru spokojena. Zaměstnavatelé nabízejí svým kolegům nejrůznější benefity. Někdo je se svým zaměstnáním spokojen, někdo méně. To je zcela běžná situace. Stává se, že lidé závidí výše postaveným šéfům, majitelům firem, podnikatelům nebo třeba i politikům jejich platy, majetek a prestižní postavení. Většina lidí si většinou všimnou jen hmatatelných věcí a nevidí například to, že majitel firmy pracuje 16 hodin denně. Rovněž některé věci dělají bohatí lidé jinak než ostatní.

Pasivní příjem

Pro dosažení a udržení pasivního příjmu je nejprve potřeba něco udělat. Hodně se plete ten, kdo si myslí, že se k němu začnou penízky kutálet sami od sebe. Budování vlastního podniku začíná malými krůčky a je potřeba mnoho úsilí a času. Podnikatel se musí neustále učit nové a nové věci. Udělá zpočátku mnoho chyb a špatných rozhodnutí. Důležité je vytrvat a nedat se odradit prvními neúspěchy. Pasivní příjem je to tehdy, když něco vytvoříte a za prodej inkasujete pravidelně platby, provize nebo procenta z prodeje. Výstižný je citát: „Lidé nemají trpělivost budovat 5 let byznys, ale mají trpělivost chodit 40 let do práce.“

Pasivním příjmem je například i investice do nemovitostí, akcií nebo třeba i koupě podílu ve firmě. Začněte si postupně vytvářet několik různých programů pro pozdější pasivní příjem. Lze jej pak využít v důchodovém věku jako příjemný zdroj dalšího příjmu bez potřeby další práce.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.